محتوا چگونه فروش را بالاتر می برد؟؟؟

پنج شنبه 14 فروردين 1399
ن : pazira

محتوا چگونه فروش را بالاتر می برد؟؟؟

سلام دوستان عزیزم 

شما هم مثل بقیه دوست دارید که تو کسب و کار خودتون موفق باشید و فروشتون افزایش داشته باشه. آیا همه کسایی که کسب و کار دارن میتونن این کارو بکنن؟

به نظر من تنها راه حلی که می تونین اینکارو بکنین تولید محتوای اختصاصی هستش حالا این محتوا میتونه تو تلگرام یا اینستا باشه یا توجایی مثل سایت و همین وبلاگا.

فکر کنید شما میخواید یک محصولی بفروشید . بدون توضیحات درباره محصول مخاطب چجوری به شما اعتماد کنه و از شما خرید کنه؟ من که خودم اعتماد نمی کنم :)

فروش بالاتر با داشتن محتوای خوب

شما با تولید محتوا، به مشتریاتون کمک میکنین که درباره محصول یا درباره خدماتی که دارین آشناییتی پیدا کنن. هر چقدر بتونین اطلاعات دقیق تری درباره محصولتون، در اختیار مخاطباتون قرار بدین، مخاطبا هم به شما اعتماد میکنن و این اعتماد سازی باعث افزایش فروش محصلتون میشه.

امروزه هم که خدارو شکر همه به اینترنت دسترسی دارند و وقتی یک مشکلی براشون پیش میاد یا میخان خرید کنن خیلی زود تو گوگل سرچ می کنن. و درباره اون مطالعه می کنند.

برای همین، شما باید تمام تلاشتونو بکنین که محتوای مفید و اختصاصی تو سایتتون ، وبلاگتون یا شبکه های اجتماعی خودتون داشته باشین.

اولین کاری که باید بکنین اینه که بدونین مخاطب شما به چه اطلاعاتی نیاز داره و بعد از اون یک محتوای کامل و جامع تولید کنین تا بتونین نیاز مخاطبو رفع کنین.

بعد از اینکه محتوای خوبی تولید کردید احتمال اینکه مشتریا بخوان از شما خرید کنن خیلیییی بیشتر میشه.

من داشتم یجایی راجب همین محتوا و تاثیرش روی فروش مشتری میخوندم چیز جالبی که دیدم این بود که یه محتوای خوب میتونه تا 70 درصد رو فروش محصولات و خدمات تاثیر بذاره

اگه یه نگاهی به خریدای خودمون هم بکنیم می بینیم بیشتر از جاهایی خرید کردیم که توضیحات کاملی راجب محصولاتشون گذاشته بودن

محتوا و تاثیر آن بر روی فروش محصولات و خدمات

پس بنظرم خیلی مهمه که بخوایم برای خدمات خودمون تولید محتوای خوبی داشته باشیم

بیاید از همین امروز اگه محصول یا خدماتی داریم ، براشون محتواهای خیلی خوشگل و خفن بسازیم تا یه قدم به فروش بالاتر نزدیک تر بشیم

جونم براتون بگه که حتماااااا از همین امروز برید سراغ محتوا سازی

منم تو پستای بعدی که منتشر می کنم سعی میکنم یه سری سایتای خوب ایرانی و خارجی رو معرفی کنم و از مطالبشون براتون به اشتراک بزارم

راستی بچه ها من تازه واردم و لطفا کمک کنید بلاگ من بالا بیاد

مرسی از همگیتون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: محتوا و فروش محصولات,